Quantcast
Browsing all 6 articles
Browse latest View live

Chorwacja – Cavtat – część pierwsza

Cavtat to miasteczko portowe położone niedaleko Dubrovnika. Większą część naszego urlopu spędziliśmy właśnie tam. Cieszę się, że wybraliśmy mniejszą miejscowość, bo chodząc uliczkami nie natykaliśmy...

Clik here to view.

Dubrovnik, czyli druga odsłona naszych wakacji w Chorwacji

Muszę przyznać, że celowo zostawiłam sobie część zdjęć z wakacji do pokazania Wam na później, bo dzięki temu, w chłodne wieczory mogę sobie powspominać te piękne widoki:) Wycieczka, którą urządziliśmy...

Hello from Berlin, part 1

Do Berlina wybieraliśmy się już kilka razy i za każdym coś nam przeszkadzało. Jednak otwarcie hotelu 25hours Bikini bardzo nas zmotywowało do wycieczki. Nie będę ukrywać, ze dziwny jest nasz sposób...

Berlin, part II

Wróciliśmy już z naszych greckich wakacji i przepakowujemy walizki, żeby móc skoczyć jeszcze na kilka dni w góry. Tym razem nie mam wielu zdjęć z Krety. Zwiedzaliśmy ją dość intensywnie kilka lat temu...

Karkonosze

Nasz urlop minął w oka mgnieniu. Rzutem na taśmę w ostatnich jego dniach postanowiliśmy wybrać się w Karkonosze, a dokładniej do Szklarskiej Poręby. Polska z całą pewnością jest piękna. Wąwóz...

Clik here to view.

Jak morze, to tylko jesienią…

Kilka dni temu wróciliśmy z Sopotu. Nasze wybrzeże po sezonie potrafi naprawdę urzec. Życie toczy się tam wtedy zdecydowanie spokojniej. Pustki na plaży zachęcają do spacerów. Spadające liście na...

Browsing all 6 articles
Browse latest View live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.